Charakterystyka i zastosowanie kamizelek z nadrukiem

0
96
Charakterystyka i zastosowanie kamizelek z nadrukiem

Zachowanie i wygląd zatrudnionych osób niejako są wizytówką firmy, dlatego większość przedsiębiorstw stosuje u siebie tak zwany dress code. Nie dotyczy to tylko pracowników biurowych i ich stosownego do tej sytuacji ubrania. Coraz częściej widuje się ekipy, które mają na sobie kamizelki z nadrukami z nazwą i logo firmy. Ich rola nie sprowadza się tylko do ochrony, ale również jest wizytówką pracodawcy.

Jakiego rodzaju kamizelki można spotkać na pracownikach firm?

Aby nadruk na kamizelce spełniał swoją rolę, powinien być na tyle zauważalny, żeby od razu rzucał się w oczy. Osiąga się to za pomocą prawidłowego zaprojektowania napisu oraz poprawnego wykonania na tkaninie. Najczęściej stosuje się do tego metodę sitodruku pośredniego lub bezpośredniego, sublimację albo folię FLEX. Najlepiej, gdy napis jest w kontrastowej barwie do materiału, natomiast sama tkanina na kamizelkę powinna charakteryzować się pewnymi właściwościami. Jeżeli firma zatrudnia pracowników, którzy pracują przy ruchliwych drogach lub budowach, dobrym wyborem będzie ostry i rzucający się w oczy kolor, na przykład czerwony lub pomarańczowy. Jeżeli ludzie często pracują po zmierzchu lub w słabo oświetlonych miejscach, kamizelki mogą mieć również elementy odblaskowe.

Drukowaniem kamizelek zajmują się dobre firmy poligraficzno-reklamowe, takie jak PATRZ. Mogą się one poszczycić sporą liczbą realizacji tego typu, bo w dzisiejszych czasach każdy rozumie, że to dobra metoda na rozpropagowanie marki. Przykładem jest budowa lub remont głównej drogi. Przy takich miejscach zazwyczaj przechodzi i przejeżdża sporo osób. Siłą rzeczy zwracają uwagę na pracowników. Od tego momentu kojarzą przedsięwzięcie budowlane z konkretną firmą.

Jakiego typu reklamą są kamizelki z nadrukiem?

Kamizelki z nadrukiem to dobra propozycja dla przedsiębiorców, którzy chcą zadbać o wizerunek firmy. Odpowiedni nadruk na ubraniu firmowym to ważny element identyfikacji marki. Przedsiębiorca, wyposażając pracowników w taki gadżet, jak firmowa kamizelka, zwiększa swoją rozpoznawalność. Schludna i atrakcyjna forma takiego ubrania sprawi, że firma będzie dobrze postrzegana przez otoczenia. Zyska wizerunek wiarygodnej i profesjonalnej.

Napis umieszczony na odzieży jest skuteczną reklamą mobilną. Kamizelki zamawiane przez przedsiębiorstwa nie są tylko wyposażeniem własnych pracowników. Mogą to być również gustowne bezrękawniki, które wymagane są podczas jazdy na rowerze lub w przypadku naprawy auta na drodze. Podarowanie tego typu gadżetu z logo firmy kontrahentowi jest gestem mającym na celu ocieplenie wizerunku danej firmy.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here