Reklama firmy to kluczowy element, ułatwia dojście do sukcesu. Na rynku trudno o markę, która triumfuje bez uprzedniego promowania jej. To niezwykle istotne, aby dbać o kontrahentów już w chwili pojawienia się nowej firmy na rynku. Nowy Rok, lunch biznesowy, spotkanie służbowe? Wszelkie upominki to zawsze doskonały pomysł. Idealnie, jeżeli są to gadżety reklamowe z logo, które są mile widziane przez kontrahentów. Oferta jest bardzo bogata. Czym kierować się podczas wyboru?
Gadżety dla firm – klasyczny wybór czy nowoczesny pomysł?
Co jest najczęściej wybieranym gadżetem reklamowym? Oczywiście długopis z logo firmy. To standardowy produkt, który można dać przy niemal każdym spotkaniu służbowym. Jest upominkiem praktycznym, pożądanym i zawsze mile widzianym. Jest przydatny dla każdego, zwłaszcza gdy jest dobrej jakości długopisem lub eleganckim piórem. Klasycznym pomysłem na prezent dla klientów są kubki. Te gadżety reklamowe są równie mile widziane, jak artykuły biurowe z logo firmy. Przydają się zawsze, dlatego są tak uniwersalne i dobrze odbierane przez klientów. Kubek termiczny to ciekawy i mniej popularny pomysł, w przeciwieństwie do kubka porcelanowego. Butelki wielorazowego użytku są interesującą propozycją. To niestandardowy gadżet reklamowy, który uwypukli dbanie firmy o ochronę środowiska, a taki odbiór firmy jest szczególnie na topie.
Może jednak coś mniej standardowego i bardziej nowoczesnego? Nietuzinkowe pomysły zapadają w pamięć, dlatego bardzo dobrym pomysłem są praktyczne gadżety reklamowe. Ciekawym upominkiem jest ładowarka USB, zwykła lub samochodowa. Zgodnie z ideą ochrony środowiska można wziąć pod uwagę również ładowarkę słoneczną z logo. Głośniki reklamowe to nowoczesne reklamowe gadżety, które przykują uwagę niejednego klienta. Mile widziana elektronika to oczywiście pendrive oraz powerbank. Jednak lokalizator kluczy z logo będzie bardziej zapadającym w pamięć prezentem dla klienta.
Gadżety reklamowe z logo – może coś nietuzinkowego i praktycznego?
Torby i plecaki to zawsze mile widziane upominki dla klientów, jednak trochę oklepane.Kompas lub krokomierz reklamowy to będzie zdecydowanie mniej oczywisty gadżet reklamowy. W okresie urlopowym można zaskarbić sobie względy klientów dzięki prezentom typowo wakacyjnym: ręczniki plażowe, balsamy do ust z nadrukiem, parasole plażowe, maty, latarki reklamowe, okulary i wiele innych. Tutaj ogranicza tylko wyobraźnia oraz preferencje docelowej grupy klientów. Ostatecznie to klient jest najważniejszy i jego zadowolenie. Gadżety reklamowe powinny być dobrane pod osoby zainteresowane daną branżą.
Gadżety reklamowe z logo, które zawsze są trafionym produktem, bez względu na branżę, to odzież. Koszulki, bluzy lub kurtki z logo to rzeczy, z których zwykle się korzysta. Klienci są zadowoleni i reklamują daną markę dzięki pokazywaniu światu dobrej jakości kurtki z logo firmy. Wszystkie gadżety firmowe powinny być dobrej jakości, praktyczne oraz po prostu ładne. To umożliwi związanie klienta z daną marką dzięki funkcjonalnemu upominkowi, który przypadnie do gustu. Co warto ostatecznie wybrać? Powinno to być uzależnione od branży i marki, w której dana firma działa. Na pewno dobrym pomysłem jest postawienie na łączone prezenty: tradycyjne z nowoczesnymi. Długopis oraz kubek na pewno szybciej zapadną w pamięć, gdy będą sprezentowane razem z akcesoriami reklamowymi do telefonów.