Najnowsze perspektywy walki z epidemią koronawirusa są optymistyczne. Mimo że cały świat oczekuje szybkiego powrotu do normalności, to wielu kreatorów życia biznesowego zabezpiecza się przed ewentualnym powrotem pandemii lub bliźniaczymi niebezpieczeństwami. Dopracowują oni różnego typu aplikacje biznesowe, które sprawdziły się w czasie zagrożenia SarsCoV2. Dowiedz się jakie to rozwiązania.
Aplikacje na czas pandemii – nowe wyzwania biznesowe
W czasie pandemii niepokój o utrzymanie się na rynku wywoływał potrzebę poszukiwania nowoczesnych rozwiązań funkcjonowania przedsiębiorstw i ich zarządzania. Właściwa ocena oczekiwań i potrzeb stała się kluczem do wyboru najlepszych aplikacji adekwatnych do rozwiązywanych problemów z uwzględnieniem ich skali. Zupełnie nowa rzeczywistość biznesowa zmusiła firmy do przemodelowania sposobu działania i zmierzenia się z nowymi wyzwaniami.
Przede wszystkim praca zdalna
Praca zdalna w czasie epidemii stała się normą niemal w każdej firmie. Wszędzie, gdzie to było możliwe, delegowano większość pracowników do pracy w formule online. Największym wyzwaniem stało się więc zabezpieczenia skutecznych technologii, umożliwiających i ułatwiających procesy, przy minimalizowaniu koszty. Systemy typu workfolow w znacznym stopniu ułatwiały funkcjonowanie firmy i pozwalały na utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Dla pracownika stanowiło to duży komfort i dawało poczucie bezpieczeństwa.
Zarządzania procesami biznesowymi istotne jak nigdy dotąd
Nowoczesne aplikacje to doskonałe narzędzia do modernizacji, transformacji i udoskonalania podstawowych procesów biznesowych. Ułatwiają one łączenie pracowników firmy z jej systemami biznesowymi oraz tworzenie platform dla wszystkich aplikacji biznesowych w obrębie firmy. Dobrym przykładem takiej aplikacji jest produkt o nazwie Novacura Flow zaprojektowany przez firmę zajmującą się efektywnymi procesami biznesowymi Novacura. Dzięki temu produktowi możliwe jest przekształcanie procesów biznesowych w proste i przyjazne dla użytkownika narzędzia, które umieszczają odpowiednie dane we właściwym miejscu i czasie na telefonach komórkowych, tabletach, komputerach i terminalach ręcznych. Zwiększa to mobilność pracowników i w wielu przypadkach ułatwia pracę zdalną.
Rozwój logistyki sklepów internetowych
Przewidywanym zjawiskiem w czasie pandemii stał się rozwój sektora e-commerce. Zarówno klienci B2B, jak i B2C wymagają od branży logistycznej nie tylko intensyfikacji działań, ale także nowych narzędzi. Jeszcze bardziej zaczęła się liczyć indywidualizacja obsługi, jak i szybkość ich realizacji oraz eliminacja błędów. W tym celu konieczna jest optymalizacja procesów logistycznych. Można to osiągnąć w prosty sposób, stosując nowoczesne aplikacje przeznaczone dla logistyki e-commerce.