Przykłady mebli wystawienniczych, które sprawdzą się podczas szkoleń i konferencji

0
625
Przykłady mebli wystawienniczych, które sprawdzą się podczas szkoleń i konferencji

Moduły wystawiennicze zdają egzamin głównie w trakcie różnego rodzaju targów i wystaw, podczas których celem stoisk jest przede wszystkim pozyskanie nowych klientów oraz wzmocnienie kampanii sprzedażowych i marketingowych. Niemniej jednak nowoczesne stoiska systemowe doskonale sprawdzają się również na konferencjach i szkoleniach. Podpowiadamy, jakie moduły najlepiej spiszą się na tego rodzaju wydarzeniach.

Pylony multimedialne i kasetony reklamowe

Ważnym elementem stoisk przygotowanych z myślą o konferencjach i szkoleniach mogą stać się zarówno pylony, jak i kasetony, które warto wykorzystać jako dodatkowy nośnik treści informacyjnych. Znakomitym pomysłem jest zwłaszcza inwestycja w pylony multimedialne. Takie konstrukcje są wyposażone w ekran jedno- lub dwustronny, o wymiarach dopasowanych do potrzeb klienta. Podczas całego spotkania na ekranie mogą być wyświetlane dowolne materiały: prezentacje, zdjęcia, wideo, harmonogram eventu.

Z kolei kasetony reklamowe idealnie sprawdzą się jako przepierzenie oddzielające np. część szkoleniową od warsztatowej. Dużym atutem takich ekspozytorów jest możliwość zadrukowania ich własnymi grafikami i napisami, w związku z czym mogą wyraźnie nawiązywać do tematyki wydarzenia. Ponadto tego typu ścianki wystawiennicze to świetne miejsce na wyeksponowanie logo firm będących sponsorami bądź organizatorami spotkania.

Kapsuły reklamowe – idealne miejsce do rozmów z gośćmi specjalnymi

Konferencje i szkolenia często mają formę wywiadu przeprowadzanego ze specjalistami w danej dziedzinie. Jednocześnie różnego rodzaju wnętrza wystawowe zazwyczaj łączy wspólny mianownik – otwarta przestrzeń. Brak wydzielonych stref wprowadza chaos organizacyjny i sprawia, że trudniej skoncentrować uwagę wszystkich uczestników na jednym punkcie. Sposobem na rozwiązanie tego problemu są mobilne kapsuły, rewelacyjnie nadające się do podzielenia przestrzeni na funkcjonalne części.

Pracownik Clever Frame, firmy z branży modułów wystawienniczych, wyjaśnia: Kapsuły reklamowe to wielofunkcyjne konstrukcje, które podczas targów mogą służyć jako miejsce spotkań z klientami, a podczas konferencji i szkoleń – jako miejsce do rozmowy prowadzącego z gościem specjalnym. Montaż takich modułów nie wymaga sięgania po narzędzia, poza tym ich ważną zaletą jest możliwość szerokiej personalizacji niemal wszystkich elementów konstrukcji. Łatwo więc dopasować wygląd i kształt kapsuły nie tylko do przestrzeni wystawowej, ale też tematyki eventu.

Coraz większą popularnością cieszą się również wydarzenia online. Nie można zapominać, że wszelkie webinary i wideokonferencje także wymagają specjalnej oprawy. Osoby często występujące w roli prowadzących spotkania internetowe powinny zainteresować się studiami mobilnymi doskonale przystosowanymi do pracy online. Tego typu systemy są wyposażone w biurka oraz m.in. odpowiednie tło, oświetlenie, ekrany multimedialne, stojaki na kamerę. Konferencje i szkolenia online dzięki takim modułom nabiorą w pełni profesjonalnego charakteru.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj